Metallica – My Apocalypse

26 08 2008

Новините за Металика валят постоянно, но това не трябва да ни очудва предвид малкото време до излизането на новия им албум „Death Magnetic“ на пазара. Интересно е как допреди 5-6 години точно тази група започна дело срещу Напстър, а сега 1/3 от новата им творба беше показана от самите тях онлайн. Няма значение, факт е, че имаме налице нова песен, която можете да чуете на този линк

My Apocalypse @ Metallica.com

А тук са линковете за директно слушане:

Windows Media Player

Real Player

Quick Time

Ето, може би такива песни очакваме от този албум. Но и този път няма да коментирам песента. Няма смисъл, след като само след две седмици и половина ще коментираме цялостно албума. Само като лично мнение ще добавя – дано останалите песни да са повече като тази, а не като предните.

Линкове към други статии свързани с албума:

Metallica Death Magnetic Widget

Първият сингъл от новия албум – The Day That Never Comes

Друга песен от албума – Cyanide

You Rock! ™
I Rock! ®


Действия

Information

5 коментара

1 09 2008
dimitur georgiev

Абе пич какъв си ти та да имаш право да коментираш металика , какво смо се правиш на важен и даваш някакви мнениа , нека хората сами си решът харесжа ли им новия албум или не .

1 09 2008
Fanatik_Priest

1. Аз съм аз – личност със мнение. Ти ако нямаш, проблемът е лично твой.

2. Под понятието „блог“ аз, а май и другите милиони блогаджии разбираме място, където да излееш собствените си мисли над вълнуващите те проблеми.

3. Вярно е, че не съм някоя медия и не печеля пари от това, което пиша, та да съм „някой“, но в такъв случай защо не задаваш този въпрос на всеки, който има мнение по въпроса, но го излага в някаква официална страница или списание и др. под името „медия“? Пък и откъде си сигурен, че тези хора в „медиите“ са по-различни от мен или теб? Пак хора с мнение!

4. На никого не съм казал неща от сорта: „Този албум НЯМА да/ЩЕ струва!“, „Не си го купувайте/купете си го!“ Оставям хората сами да решат кое им харесва и не налагам мнението си – просто го изразявам, а всеки, който има да каже нещо съществено и да даде доводи за изложението си, да заповяда за дискусия. Неговото мнение ще бъде уважено.

5. Прочетох отново това, което съм написал, и не видях нещо отрицателно, което да е възбудило твоя гняв. Едиствено може да те е подразнил фактът за Напстър историята, но не виждам тогава какъв е проблема и как така се стига до критиката ти относно моето „влияние“ върху хората относно албума.

6. В крайна сметка сме свободна държава, а пък интернет не е дори държава, така че всеки може да дава мнение по всякакви въпроси както иска, а на когото не му харесва това, да не чете!

7. Аз показах на мен какво ми дава право да „коментирам Металика, да се правя на важен и да давам мнения“. А на теб какво ти дава право? Защо даваш мнение?

4 09 2008
longanlon

офффф, кво се занимаваш с тоя … в интернетя и пълно с мизерници, които осмислят съществуването си като хейтят и тролстват насам натам и се радват, че някой им обръща внимание.

5 09 2008
dimitko

Аз съм фен на металлика от от …and justice for all. Тогава бях на 6 години. Нищо не разбирах от музика, ама имах братовчед, който слушаше тайно на едно старо hitachi.
От тогава си купувам всеки албум – преди пиратски копия, а после и оригиналите.
Смятам че песента е супер. Клипа – уникален.
Дано и останалите песни са така готини

27 09 2012
Mitko

абе има има една друга песен на металика, пак е нова… по радиата я пускат, мега яка… ама немога да я намеря… и от един месец съм подивял заради нея ! Някой може ли да ми каже евентуално коя е тя, благодарско !

Вашият коментар