Никулден = Horrorfest!!!

7 12 2006

Никулден… един сравнително голям християнски празник, на който де що Николаевци и подобни има се крият, че ще трябва да се охарчат за „йедене и пиюване“.

Но откъде според вас тръгва всичко? Просто и ясно от нашата православна религия. Ще перифразирам митологията по следния начин: събрали се всичките светии да си мерят… егото, защото било крайно време да се реши в този свят, кой пък да му се не види какво ще управлява и за какво ще бъде „отговорен“. Наш Никола ще да е бил някой големец сред светиите, щото видиш ли му поверили де що вода по Светот Господен имало с всичко живо у нея (ха, още не се е сетил да иска такса за водата – явно е забравил, какво е да си человек земен) и така той станал пазител на моретата, реките, водните твари (включаем моряците) и подобни (естествено с времето това получава и малко модификации и модернизации – разни банкери и др.).

За това се е подредило в нашата древна традиция, на всеки Никулден да се тъпчем с рибоци или по-точно със шарани (аз лично не знам какво толкова й харесват на тая риба – от кости, можеш да си умреш гладен докато я ядеш – ама..).

Всичко ви прилича на някаква пълна идилия подобна на Коледните празници, но както винаги зад всичко стои една велика конспирация!!! Може ли да ми отговорите, какво са виновни риболяците, че някой си пич се казвал Николай? А, можете ли? Аз лично не знам отговора на този абсурден факт! Според вас, какво е усещането да те ХРАНОСМИЛАТ? Аз не знам, но съм сигурен, че не е много приятно!

Айде стига толкова – не можах да взема интервю от Ники шарана, щото не можах да му намеря главата, но догодина ще питам някой негов братовчед за мнение.

Шаран
P.S. А за прасето (или за западния адекват – пуйката) ще приказваме след половин месец


Действия

Information

Един отговор

7 12 2006
cannibal

Хахах, впрочем легендата не я знаех, много съм проЗ, ама ко да се прави.. Аз да се похваля дадох своя принос към спасяването на шараните, защото не съм ял риба снощи =) Отпразнувах си го както аз си зная, сиреч напих се 😀 ама риба не съм ял, така че душата си ми остава чиста и безгрешна. Така че, хора, Николаевци и ти Христофоре , пийте ракия или както баба и вика „лимонада“ защото който пие, зло не мисли. Тва ще кажа аз, безгрешния и отивам да пия едно кисело мляко..

Вашият коментар